...

Lugu keerulisest sülearvuti remondist: Kuidas kliendi kannatlikkus ja meistrite professionaalsus päästsid olukorra

Mitte väga ammu pöördus meie arvutitöökotta ARVUTIABI-ESOFT OÜ poole üks klient palvega puhastada kallis mänguri sülearvuti, mille ta enda sõnul oli hiljuti ostnud 1500 euro eest. Sülearvutis hakkasid tekkima tõrked ja klient arvas, et põhjuseks on ülekuumenemine. Tegime puhastuse 🧼 kuid see ei lahendanud probleemi. Kliendile saadeti videoprotokoll tehtud tööde ja sülearvuti seisukorra kohta, saadi info, et sülearvutiga oli varem manipuleeritud ja et termoliides oli valesti ja halvasti paigaldatud. Klient otsustas jätta sülearvuti edasiseks diagnostikaks.

Diagnostika algus

Sülearvuti diagnoosimisel leidsime jäljed kiirest “remondist” ja soojendatud videokiibist. Sülearvuti oli uus ja üsna võimas 💻 mis pani meid oletama, et eelmine omanik otsustas ise soojusliidese välja vahetada, lootes sellega parandada jõudlust mängudes. Tõenäoliselt oli videokiibi rikke põhjuseks termilise liidese vale paigaldamine.

Probleemi lahendus

Teatasime kliendile oma leidudest ja ta nõustus otsima uut videokiipi. Meie tehnik leidis siiski mitmeid teisi tõsiseid rikkeid, mis olid põhjustatud videokiibi rikkest ja eelmise meistri või omaniku lohakast remondist. Otsustati otsida uus emaplaat, kuna arvuti remondi maksumus koos videokiibi vahetamise ja muude parandustega oli peaaegu võrdne uue plaadi maksumusega.

Emaplaadi otsimine ja esimene remont

Meil õnnestus leida ainult üks emaplaat Hiinas. Kolm nädalat hiljem, kui plaat saabus, paigaldasime selle, testisime sülearvutit ja andsime selle kliendile. Klient oli rahul ja teatas meile paar päeva hiljem, et kõik töötab suurepäraselt 👍.

Probleemi tagasipöördumine ja lõplik lahendus

Umbes kuu aega hiljem tuli klient uuesti meie juurde, teatades uutest probleemidest sülearvutiga raskete mängude mängimisel 🎮. Viisime sülearvuti garantiikontrollile ja põhjalikule sülearvuti diagnostikale. Selgus, et Hiina emaplaat oli kehva kvaliteediga. Otsustasime ehitada kahest emaplaadist ühe töötava, kasutades vanast ja uuest emaplaadist pärit osi.

Oluline konflikti lahendamine tarnijaga

Võtsime ühendust Hiinast pärit müüjaga, selgitasime olukorda ja ta tegi kõik endast oleneva, et meid aidata. Müüja vabandas ja tagastas meile 30% emaplaadi hinnast, mis oli selles olukorras väga oluline.

Täname meie klienti

Tahaksin märkida meie kliendi rahulikkust ja kannatlikkust. Kogu aeg suhtus ta olukorda mõistvalt ja isegi julgustas meid 😊. See käitumine innustas meid töötama oma parimal võimalikul viisil, jäädes sageli ka pärast tööaega hiljaks.

Lõppkokkuvõttes

Lõpuks õnnestus meil sülearvuti täielikult taastada, tehes põhjalikke teste maksimaalse koormuse all. Klient oli tulemusega rahul. Remondi hind oli väga mõistlik ja majanduslikult põhjendatud. Uuesti pöördumine kuulus garantii alla, nii et kliendilt ei nõutud lisaraha. Kogu lugu võttis aega umbes poolteist kuud (arvestamata aega, mil klient kasutas sülearvutit).

See lugu näitab, kui oluline on kliendi kannatlikkus ja mõistmine, samuti meistrite professionaalsus, kes on valmis andma oma parima, et lahendada keerulisi probleeme.

Järeldus

Kui ostate kasutatud arvutit, olgu see siis arvuti või mänguri sülearvuti, olge valvsad ja paluge müüjal lasta seade sõltumatult kontrollida arvutitöökojas. Kui müüja on aus, võtab ta teie soovi mõistvalt vastu ja ei sekku sellesse ülevaatusse.

Meie ettevõttes ARVUTIABI-ESOFT OÜ maksab selline kontroll 20-30 eurot.

Olge valvsad ja ärge kartke müüjatelt sellist kontrolli küsida, et vältida sarnast lugu nagu meie austatud kliendil.

Hoolitsege enda, oma lähedaste ja muidugi oma varustuse eest! 💻🛠️

Teie arvuti töökoda ARVUTIABI-ESOFT OÜ

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Scroll to Top